مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 09:572022-03-31سياسي

حمایت  صد درصدی از گروه های جهادی شهرستان ملایر


فرماندار ویژه ملایر حمایت صد درصدی از گروه های جهادی را تصمیم قطعی شهرستان دانست و از ادارات و دستگاه های ذیربط خواست که تمام تلاش و همت خود را برای حمایت مالی و معنوی و تسهیل اقدامات گروه های جهادی به کار ببندند.

- سلمان اسماعیلی روز پنج شنبه 11 فروردین ماه در جلسه حمایت از گروه های جهادی اظهار کرد: اگر بخواهیم خدمات شایسته ای را به اقشار نیازمند جامعه، محرومان، روستاییان و دهک های آسیب پذیر ارائه دهیم گریزی جز اقدامات جهادی و پای کار آمدن خیرین و استفاده از ذخیره بی پایان بسیج و روحیه بسیجی نداریم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه ما در بسیاری از حوزه ها از جمله گروه های جهادی توان زیادی داریم، تصریح کرد: این توان در کنار هم مجتمع نیست و گروه هایی خارج از اطلس جهادی شما فعالیت می کنند.

وی خواستار کنار هم قرار گرفتن توان همه گروه های جهادی شد و گفت: کنار هم قرار گرفتن این توان می تواند معجزه کند پس برای تحقق آن برنامه داشته باشید.

اسماعیلی حمایت از فعالیت های جهادی و حاکم ساختن روحیه جهادی در مدیریت شهرستان را جز اولویت های اصلی فرمانداری ویژه شهرستان برشمرد و خاطر نشان کرد: ادارات و دستگاه های ذیربط هم باید پای کار باشند.

فرماندار ویژه ملایر حمایت صد درصدی از گروه های جهادی را تصمیم قطعی شهرستان دانست و از ادارات و دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت  صد درصدی از گروه های جهادی شهرستان ملایر

حمایت  صد درصدی از گروه های جهادی شهرستان ملایر